دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت در اولویت آموزش و پرورش قزوین

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از مشارکت آموزش و پرورش استان در رزمایش ملی بخشش ایرانیان با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیران، فرهنگیان، اولیاء و دانش آموزان و برنامه ریزی برای رفع مشکل اقشار آسیب پذیر با اولویت دانش آموزان بی بضاعت خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت در اولویت آموزش و پرورش قزوین

جبار حسنعلی پور در گفتگو با پانا، اظهار کرد: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری، در خصوص برگزاری رزمایش گسترده برای همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان، اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در نظر دارد همسو با سایر اقشار جامعه در رزمایش ملی بخشش ایرانیان مشارکت کند. این اداره، با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیران، فرهنگیان، اولیاء و دانش آموزان و برنامه ریزی برای رفع مشکل اقشار آسیب پذیر با اولویت دانش آموزان بی بضاعت در این رزمایش حضور پیدا می کند.

وی با اشاره به اهداف این رزمایش، افزود: زنده نگه داشتن روحیه مردم یاری و نوع دوستی، پویا نگه داشتن روحیه خدمت رسانی و همیاری در فرهنگیان و دانش آموزان و فراهم کردن زمینه خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از جمله اهداف انجام رزمایش ملی بخشش ایرانیان است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: برای برپایی هرچه باشکوه تر این رزمایش از ظرفیت خیرین منطقه ای، شهرستانی و استان به شکل مطلوبی استفاده خواهیم کرد و انتظار می رود مدیران، انجمن اولیا و مربیان و دست اندرکاران مدارس، یک همراهی خوبی را در راستای جمع آوری و جلب مشارکت های نقدی و غیرنقدی داشته باشند.

حسنعلی پور مشارکت تشکل های دانش آموزی را در این طرح ضروری دانست و گفت: تشکل های دانش آموزی همچون سازمان دانش آموزی، هلال احمر، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی و همچنین بسیج فرهنگیان، صنف فرهنگیان و سایر گروه ها می توانند حضوری فعال در خصوص ترویج پویش همدلی و کمک مومنانه داشته باشند تا این حس نوع دوستی مردم ایران زمین نسبت به یکدیگر تجلی یابد.

وی با اشاره به شماره حساب کمک های مردمی برای رزمایش ملی بخشش ایرانیان، اعلان کرد: شماره حساب 0113542866003 و شماره کارت 6037998128531596 به نام قرارگاه استانی رزمایش مواسات و کمک مومنانه نزد بانک ملی برای دریافت وجوه معرفی می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین، وظیفه رسانه ها را در خصوص ترغیب و تشویق مردم برای حضور پرشور در این رزمایش بسیار سنگین دانست و گفت: دانش آموزان خبرنگار پانا ظرفیت بسیار خوبی برای مجموعه آموزش و پرورش هستند و امیدواریم پوشش خبری خوبی را این خبرنگاران از رزمایش داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار