تبدیل کارگاه پوشاک به تولیدی ماسک در شهرستان میانه

میانه (پانا)- در راستای شعار سال "جهش تولید" و تامین ماسک بهداشتی مورد نیاز مردم شهرستان به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا، کارگاه پوشاکی در میانه، فعالیت خود را به تولید ماسک تغییر داده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل کارگاه پوشاک به تولیدی ماسک در شهرستان میانه

عظیم زاده یکی از تولید کنندگان پوشاک در میانه در گفتگویی با خبرنگار پانا گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال"جهش تولید" و کمک به تامین ماسک مورد نیاز مردم، با اشتغالزایی مستقیم برای 50 نفر از همشهریانم از ششم فروردین در کارگاهی که در امامزاده اسماعیل (ع) دایر کردیم، مشغول به تولید روزانه بین 10000 تا 80000 ماسک هستیم.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای صد نفر در طرح توسعه ای این کارگاه افزود با سرمایه ای بالغ بر پانصد میلیون تومان کار تولید را شروع کردیم و با اخذ کارت های سلامت برای کارکنان و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در فضایی به مساحت 400 متر مربع تولیدات خود را بعد از طی دو بار فرایند ایزوله و بسته بندی استاندارد بین داروخانه ها و مراکز فروش وسایل بهداشتی توزیع می کنیم .

مدیر این کارگاه تولیدی در ادامه گفت: در کنار توزیع ماسک برای فروش با شناسایی خانواده های بی بضاعت ماسک رایگان بین این خانواده ها انجام می پذیرد.

حسین عظیم زاده ضمن دعوت مردم به رعیات نکات بهداشتی و استفاده از ماسک جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ارسال ماسک های تولیدی به شهرستان های همجوار خبر داد و گفت با فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز این کارگاه ظرفیت افزایش تولید و ارسال به دیگر شهرستان ها را نیز دارد.

گزارش: سهند غفاری دانش آموز خبرنگار خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار