رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر:

تشکیل 9 تیم‌ بازرسی گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در شهرستان دیّر

بوشهر(پانا)- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از تشکیل 9 تیم بازرسی در دیّر خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل 9 تیم‌ بازرسی گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در شهرستان دیّر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر احمد آخوندی در حاشیه اعزام تیم‌های بازرسی گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح 37 بازرس در قالب 9 تیم بر طرح فاصله‌گذاری هوشمند واحدهای صنفی در شهرستان دیّر نظارت می‌کنند.
وی افزود: در طرح بازرسی گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و بسیج با شبکه بهداشت و درمان همکاری دارند.
آخوندی اضافه کرد: در این طرح با سرکشی به مغازه‌های سطح شهر بر اجرای تمام پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا در صنوف مختلف نظارت می‌شود و همچنین صاحبان اصناف باید تائیدیه ثبت نام در سامانه خود ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را معرض دید قرار دهند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و همکاری مردم و اصناف را در اجرای این طرح مهم خواند و گفت: مردم نقش موثری در کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا دارند و تحقق آن در گرو رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی است.
وی گفت: پروتکل‌های بهداشتی به گونه‌ای طراحی شده است که همه مردم اعم از ارباب رجوع، کارمند، کارگر و کاسب مطمئن است در محیط کار و بیرون از خانه با رعایت این پروتکل‌ها می‌توانند درصد بالایی اطمینان خاطر داشته باشند که از سلامتی برخوردار خواهند بود.
آخوندی به اقدامات انجام شده از زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان دیّر اشاره و اعلام کرد: انجام 2 هزار و 50 مورد بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 29 واحد صنفی پلمپ و جریمه 32 واحد صنفی متخلف نیز پس از طی مراحل قانونی، بخشی از اقدامات انجام شده واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ۲ ماهه گذشته بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار