تاکید نجار بر مستندسازی مدیریت موثر حوادث طبیعی

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران با تاکید بر اهمیت مستندسازی در مدیریت موثر حوادث طبیعی گفت استان‌های موفق در کنترل کرونا، یافته‌های خود را با سایر استان‌ها به اشتراک بگذارند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تاکید نجار بر مستندسازی مدیریت موثر حوادث طبیعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار امروز(چهارشنبه) در نخستین نشست سراسری مدیران کل مدیریت بحران استانهای سراسر کشور که در محل ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، تاکید کرد: توسعه و تقویت سامانه سما با توجه به تجارب موفق سامانه سجاد در سیل فروردین سال ۹۸ می تواند ما را در این مسیر یاری رساند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از استان های موفق در کنترل کرونا خواست تا تجارب خود را با سایر استانها به اشتراک بگذارند.

نجار با تاکید بر ثبت به موقع و دقیق اقدامات ادارات کل استانی در سامانه سما از مدیران کل استانها خواست تا اعتبارات پیشگیرآنه را از سازمان های برنامه و بودجه در استان محل خدمت خود پیگیری کنند.

نجار به اتخاذ سیاست لایروبی و ترمیم دیواره های ساحلی یک ماه پس از سیل و ابلاغ ترمیم بندهای خاکی به سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری اشاره کرد.

وی پیگیری و برگزاری همایش های منطقه ای ماهانه از طریق ویدئو کنفرانس را از اقدامات سازمان در ایام کرونایی دانست و از تجهیز استانها به خودروهای مناسب فرماندهی خبر داد.

در ادامه برگزاری این نشست مدیران سازمان و مدیران کل استانها به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار