واعظی: برای مقابله با دو ویروس کرونا و تحریم باید متحد شویم

تهران (پانا)‌ - رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تاکید کرد بیش از هر زمانی در داخل کشور به همبستگی، وحدت و همکاری همه سازمان‌ها نیاز داریم تا در کنار هم با دو ویروس «کرونا» و «تحریم» مبارزه کنیم.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: برای مقابله با دو ویروس کرونا و تحریم باید متحد شویم

محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه اکنون هم زمان با وضعیت مبارزه با کرونا با بدترین نوع تحریم هم بر ضد ملت ایران مواجه هستیم، گفت: دیپلمات‌ها، دولت و رسانه‌های کشور باید این صدای بلند را به گوش جهانیان برسانند که امروز تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران با ویروس کرونا همنوایی می‌کند. ما با دو ویروس کرونا و تحریم تحمیلی آمریکا مواجه هستیم. در حال حاضر بیش از هر زمانی در داخل کشور به همبستگی، وحدت و همکاری همه سازمان‌های کشور نیاز داریم تا در کنار هم و با یکدیگر فعالیت کنیم.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در مقابله با کرونا افزود: مردم انصافاً در دو ماه گذشته همراهی کردند و ما برای اینکه زنجیره این بیماری را قطع و ریشه کن کنیم بیش از هر زمان دیگری نیاز به همراهی و همکاری مردم داریم.

واعظی ادامه داد: برای این که بیش از این به اقتصاد کشور لطمه‌ وارد نشود و کارگران و افراد روزمزد که همان روز یا همان هفته حقوق دریافت کنند، بیش از این تحت فشار قرار نگیرند آسیب نبینند همه باید پروتکل‌های بهداشتی دوران کرونا را رعایت کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری اضافه کرد: آغاز فعالیت کسب و کارهای با ریسک کم و متوسط به مفهوم عادی شدن روال کشور نیست و مردم تصور نکنند که می‌توانند توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را رعایت نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار