معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان :

سیر ابتلا به کرونا در گیلان نزولی شد

بیماری در حال مدیریت شدن است

رشت (پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این استان هم‌اینک در حال مدیریت کردن بیماری کرونا است، اعلام کرد ابتلا به ویروس کرونا در گیلان نزولی شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سیر ابتلا به کرونا در گیلان نزولی شد

به گزارش تسنیم، فردین مهرابیان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند و رعایت موازین بهداشتی توسط مردم را لازم و ضروری خواند و گفت: گیلان هم‌اینک در حال مدیریت بیماری کروناست از طرفی سیر ابتلا به ویروس کرونا در این استان نزولی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نزولی شدن آمار ابتلا به کرونا در گیلان را به معنای متوقف شدن این بیماری و عادی شدن شرایط ندانست و عنوان کرد: مردم می‌بایست همچنان رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار خود قرار بدهند و با طرح‌های وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا همکاری داشته باشند.

مهرابیان نزدیک بودن حلول ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه بیماران باید تحت نظر پزشک معالج خود برای امر روزه‌داری تصمیم‌گیری کنند، ابراز کرد: خوردن میوه و سبزیجات به مقدار مناسب و نوشیدن ۸ تا ۱۰ لیوان آب در فاصله افطار تا سحر از جمله مواردی است که مردم باید نسبت به آن توجه جدی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار