پزشکیان: سپاه پاسداران باعث عزت و سربلندی مردم ایران است

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران را به پاسداران و بسیجیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پزشکیان: سپاه پاسداران باعث عزت و سربلندی مردم ایران است

مسعود پزشکیان در ابتدای این نشست گفت: روز گذشته روز تاسیس سپاه پاسداران بود این روز را خدمت همه عزیزان پاسدار و بسیجی تبریک عرض می‌کنیم. خاطرنشان می‌کنیم براساس تعریفی که حضرت علی(ع) از لشکر دارد و در دستوری به مالک اشتر می‌فرمایند که «فَالْجُنُودُ بِإِذْنِ اللهِ حُصُونُ الرَّعِیَّةِ، وَ زَیْنُ الْوُلاَةِ، وَعِزُّ الدِّینِ، وَسُبُلُ الاَْمْنِ وَلَیْسَ تَقُومُ الرَّعِیَّةُ إِلاَّ بِهِمْ» در حقیقت وجود سپاه به عنوان سنگر و دژهای محکمی است که می تواند رعیت را در مقابل دشمنان حفظ کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: سپاه پاسدران باعث عزت و سربلندی دین و سربلندی مردم کشور ما است و در حقیقت بدون وجود این عزیزن ما هیچ وقت نمی‌توانستیم روی امنیت را به خودمان ببینیم. وجود این عزیزان و به خصوص سپاه پاسدار باعث شد ما در طول چهل و یکسال گذشته تمام توطئه‌های که آمریکا در جامعه علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی داشت را شکست دهیم.

نایب رئیس مجلس گفت: این روز را به پاسداران سربلند تبریک عرض می‌کنیم این عزیزان در تمام صحنه‌ها، جبهه‌ها، کوه‌ها، زلزله‌ها، سیل‌ها، بیماری‌ها و سازندگی با روشنی حضور داشتند، امیدوارم قدر آن‌ها را بدانیم و خداوند همیشه لشکریان و پاسداران ما را سربلند و با عزت قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار