مدیركل امور كتابخانه های عمومی كشور:

هماهنگی و انسجام كتابداران، موجب رضایت مردم می شود

خبرگزاری پانا: مدیركل امور كتابخانه های نهاد كتابخانه های عمومی كشور در بازدید از كتابخانه های عمومی استان گفت: هماهنگی و انسجام كتابداران، در انجام خدمات موجب جلب رضایت حداكثریمردم می شود.

کد مطلب: ۱۰۴۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: ابراهیم شمشیری مدیركل امور كتابخانه های نهاد كتابخانه های عمومی كشور افزود: كتابداران با انجام خدماتكتابخانه ای به صورت هماهنگ و منسجم می توانند موجب افزایش رضایتمندی مردم شوند.

وی با بیان اینكه كتابداران نقش مهمی در اجرای موفقیت آمیز فعالیت های كتابخانه ها دارند، خاطرنشان کرد: كتابداران می توانند با افزایش هرچه بیشتر سطح علمی و تخصصی خود در انجام فعالیت های كتابخانه ها موفق تر عمل كنند.
شمشیری با اشاره به اینكه بازدید از كتابخانه های عمومی سراسركشور با برنامه های مدون صورت می گیرد اضافه كرد: بازدید از كتابخانه ها با هدف بررسی میزان اثربخشی برنامه های ارائه شده توسط نهاد به كتابخانه های عمومی و ارزیابی مسائل و مشكلات كتابخانه ها در مناطق مختلف انجام می شود.
وی در ادامه یادآورشد: ارتباط نزدیك با كتابداران و اطلاع از مسائل و مشكلات و پیشنهادهای آن ها و تلاش برای رفع نقاط ضعف و برجسته كردن نقاط قوت از مهمترین نتایج این بازدیدها است.
علی رحیمی مدیر كل كتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی نیز در حاشیه این بازدید ها با تاكید بر نقش مهم كتاب و مطالعه در ارتقاء سطح زندگی افراد گفت: این مهم همواره مورد تاكید مقام معظم رهبری بوده كه امیدواریم با تلاش های صورت گرفته در این زمینه به توصیه های ایشان جامعه عمل بپوشانیم.
رحیمی یكی از عوامل بسیار مهم در توسعه كتابخانه‌های عمومی استان را سفر پرخیر و بركت مقام معظم رهبری عنوان كرد و اظهارداشت: اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال برای تكمیل كتابخانه های شهر بجنورد در سال 91 و نیز اختصاص مبلغ 30 میلیارد ریال جهت تكمیل كتابخانه های عمومی شهرهای شیروان، آشخانه و اسفراین از مصوبات این سفر پر خیر و بركت بوده است.
وی درخصوص وضعیت كتابخانه های عمومی استان افزود: وضعیت كلی كتابخانه های عمومی در سطح استان رضایت بخش است و در برخی كتابخانه ها با توجه به شرایط نیاز به توجه بیشتر مسئولین كتابخانه ها و روسای شهرستان ها احساس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار