بزرگداشت هفته سلامت با شعار حمایت از مدافعان سلامت در منطقه۳

تهران (پانا) - یارمحمدی بر لزوم اطلاع رسانی به دانش آموزان و خانواده های آنان در خصوص رعایت بهداشت و همکاری همگانی در مبارزه با کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته سلامت با شعار حمایت از مدافعان سلامت در منطقه۳

هفته سلامت امسال با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» آغاز شده است. برنامه‌های هفته سلامت، امسال با توجه به شرایط به‌وجود آمده پس از کرونا و تعطیلی مدارس به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد از سوی دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
فیروز یارمحمدی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳ در گفتگو با پانا ضمن تبریک آغاز هفته سلامت به تمامی مراقبین، رابطین و سفیران سلامت چنین گفت: هفته سلامت هر سال زمینه‌ساز توجه به سلامت به عنوان یکی از مهم ترین مقوله‌های زندگی فردی و اجتماعی است که امسال با محوریت گرامیداشت سنگربانان درمان کشور در مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.
وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت که "حمایت همگانی از مدافعان سلامت" با پرداختن به همه گروه‌های درگیر در حفظ سلامت جامعه و موضوع‌های مهم مرتبط با بیماری کووید ۱۹است، در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای تامین و حفظ سلامت افزود: ضد عفونی کردن محیط های فیزیکی مدارس و اداره، ارسال پیامها و دستوالعمل های بهداشتی، تهیه و توزیع ماسک و دستکش یک بار مصرف بین همکاران اداری، اهتمام در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند اهمیت دارد.
یارمحمدی تاکید کرد: در ایام تعطیلی مدارس سعی کردیم به هر طریق ممکن دغدغه های موجود در خصوص لزوم رعایت بهداشت و همکاری همگانی در مبارزه با کرونا ویروس به اطلاع دانش آموزان و خانواده های آنان برسد، تا مردم ما با مشارکت هرچه بیشتر در رعایت و اجرای دستورهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ضمن تلاش در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، کمک بزرگی به جامعه پزشکی و درمانی کشور نمایند.
امید است که با همراهی مردم و خانواده ها به زودی شاهد اتمام این بحران و آسایش مردم ایران بخصوص کادر درمان و بهداشت کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار