مادر ۶۷ ساله بوشهری با کمک تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به زندگی برگشت

بوشهر(پانا)_با کمک تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ مادر ۶۷ ساله بوشهری به زندگی برگشت.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مادر ۶۷ ساله بوشهری با کمک تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به زندگی برگشت

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر، دکتر عبدالرحیم دادجو در این خصوص گفت : ساعت نه صبح با اورژانس ۱۱۵ بوشهر تماس گرفته شد و تقاضای کمک برای خانم ۶۷ ساله باسابقه تشنج و سکته مغزی کردند.
وی افزود: وقتی تکنسین‌های باتجربه اورژانس ۱۱۵ بالای سر بیمار رسیدند، وی کاملاً بدون تنفس بود و پوست تیره ناشی از نرسیدن اکسیژن به مغز داشت.
دکتر دادجو اضافه کرد: بدون لحظه‌ای درنگ احیاء قلبی تنفسی برای بیمار شروع شد، خوشبختانه به خواست خدا و با اقدام مناسب و به‌موقع، همچنین توالی اقدامات پایه و پیشرفته حفظ حیات ،زن بوشهری به زندگی بازگشت.
این مقام مسئول گفت: هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ با بیمارستان حضرت قائم (عج) و آماده بودن کادر احیاء و درمان بیمارستان هنگام تحویل بیمار در نجات جان وی نقش بسزایی داشت.
رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از اقدامات مناسب خدا رحم نویدکیا و محمد رجبی در این مأموریت و تشکر از کلیه مدافعین سلامت استان مخصوصاً همکاران سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بوشهر در این روزهای سخت مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: خبر بازگشت به زندگی افراد از مسرت‌بخش‌ترین خبرها در این ایام است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار