مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خبر داد:

شناسایی ۱ مورد مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در اردستان

اردستان(پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱ مورد مبتلا به کرونا در اردستان شناسایی شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۱ مورد مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در اردستان

حسن ذبیحی در گفت و گو با پانا اظهار کرد:در 24 ساعت گذشته و با توجه به نتایج آزمایشگاهی 1 بیماری مبتلا به بیماری کووید19 (زن 85 ساله دهستان برزاوند) در اردستان شناسایی شده و آزمایش 1 نفر منفی اعلام شد و در حال حاضر 3 بیمار در بیمارستان اردستان بستری می باشند.

وی با بیان اینکه همکاران ما از دیروز تا امروز 6 بیمار مشکوک دیگر را شناسایی کردند، افزود: جمع بیماران مشکوک به 221 مورد افزایش یافت که 180 نفر آنها به طورکلی در بیمارستان اردستان خدمات درمانی را دریافت کردند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: طبق نمودار شبکه بهداشت در بیماران مشکوک به کرونا گروه سنی زیر ۱۰ سال ۶ مورد شناسایی شده است. همچنین گروه سنی ۱۰ تا ۳۰ سال ۱۹ مورد، گروه سنی ۳۱ تا ۵۰ تعداد ۷۰ مورد بیمار، گروه سنی ۵۱ تا ۷۰ تعداد ۶۷ مورد بیمار و گروه سنی بالای ۷۰ سال تعداد ۵۹ مورد شناسایی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد:در برخی از خیابان های شهرستان شاهد تجمع برخی اصناف و دوره گردان هستیم که از شهرداری و اداره صنعت معدن انتظار داریم نسبت به ساماندهی دستفروشان و باری‌های منطقه اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار