افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا ویروس؛

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا طی شبانه‌روز گذشته در استان خوزستان

۱۵۹ نفر تاکنون فوت کرده‌اند

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۵۸ مودد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا طی شبانه‌روز گذشته در استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور با اعلام این خبر گفت: موارد جدید به تفکیک شهرستان های استان، به این شرح است. اهواز ۳۲ مورد،دشت آزادگان ۵ مورد،هویزه و کارون هر کدام ۴ مورد، خرمشهر و رامشیر هر کدام ۳ مورد، حمیدیه ۲ مورد، شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر، بهبهان، باوی و باغملک هر کدام یک مورد بوده است.
او در ادامه افزود: نمونه های نیمی از موارد تشخیص داده شده، از مراکز جامع سلامت اهواز به دو آزمایشگاه فعال ارسال شده است و خوشبختانه افزایش فعالیت این مراکز به تشخیص بیشتر بیماری منجر شده که این امر می تواند به برنامه‌ریزی بهتر کمک کند.

احسان پور در ادامه به فوت ۶ نفر از هم استانی ها در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه با احتساب این موارد تاکنون ۱۵۹ نفر از مبتلایان استان خوزستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱۴ بیمار کووید۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند، گفت: با تلاش های بی‌وقفه کادر درمان خوشبختانه تاکنون ۱۲۳۳ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار