معاون آموزش متوسطه در گفتگو با برنامه رادیویی سلام بوشهر:

درتاج: آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات سناریوهای مختلفی ارائه کرده است

بوشهر(پانا) - برای نحوه برگزاری امتحانات سناریورهای مختلفی طراحی و ارائه شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
درتاج: آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات سناریوهای مختلفی ارائه کرده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حسین درتاج در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی سلام بوشهر با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری و به شیوه های مختلف ادامه پیدا کرد.

وی افزود: هم اکنون نیز از طریق شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) تدریس دروس تا پایان اردیبهشت و احتمالا تا اوایل خرداد استمرار پیدا می کند.

درتاج در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایانی سال تحصیلی خاطرنشان کرد: چون ارزشیابی پایانی بخشی از فرایند آموزش است و با انجام ارزشیابی، می توان سال تحصیلی را پایان یافته تلفی کنیم و از سویی چون مدارس هم تعطیل هستند، وزارت آموزش و پرورش برای اجرای این بخش از آموزش سنایورهای مختلفی ارائه کرده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: تصمیم گیری نهایی در خصوص امتحانات بر عهده ستادملی مبارزه با کرونا است و ما تابع سیاست ها و تصمیمات این ستاد هستیم، اما برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم که در کنکور سراسری موثر است، قطعاً به صورت حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری امتحانات نهایی با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و حفظ فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و در این مورد جای نگرانی نیست.

درتاج در خصوص نحوه برگزاری امتحانات سایر پایه های تحصیلی تصریح کرد: در دوره ابتدایی که ارزشیابی به صورت توصیفی انجام می شود اما در خصوص پایه های هفتم تا یازدهم هنوز تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته است.

وی افزود: برای این پایه‌های تحصیلی، سناریورهای مختلفی طراحی شده و ممکن است تصیم‌گیری برای امتحانات پایه‌های هفتم تا یازدهم به استان ها و مدارس واگذار شده تا بر اساس صلاحدید و تشخیص هر استان و منطقه، تصمیم گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار