به پیشنهاد مجید فراهانی تصویب شد

تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا

تهران (پانا) - رئیس کمیته ویژه و نظارت مالی شورای شهر تهران پیشنهاد طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا در شهر تهران را ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا

مجید فراهانی در جلسه امروز شورای شهر تهران تشریح این طرح گفت: لازم است یک سری تسهیلات در اختیار کسانی که در حوزه کرونا آسیب دیده‌اند، قرار بگیرد. پیشنهاد دادیم تا افزایش بهره برداری تا زمانی که ستاد کرونا تعطیل اعلام می‌کند صورت بگیرد و به قراردادها زمان بهره‌برداری اضافه شود و یا آنکه کسب و کارهای اقتصادی که دچار آسیب شده است بر اساس مصوبه هیات وزیران پیشنهاداتی در خصوص تخفیف عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات را پیشنهاد دادیم که اگر تا پایان خرداد ماه پرداخت شود ۱۰درصد و پرداخت تا پایان اردیبهشت ۱۵ درصد شامل تخفیف شوند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه این طرح مفصل است و موارد زیادی را شامل می‌شود، اظهار کرد: یکی از موارد این است که پس از کرونا مراکز تفریحی و ورزشی که از کرونا آسیب دیدند بتوانند تا ۳بامداد باز باشند تا جمعیت توزیع شوند و بخشی از خسارت جبران شود.

گفتنی است یک فوریت طرح «تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های ناشی ازشیوع ویروس کرونا در شهر تهران» که به پیشنهاد مجید فراهانی تهیه و به هیئت رئیسه ارائه شده بود با 17 رای به تصویب اعضاء شورا رسید و برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار