مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

کمیته امداد دبیر رزمایش گسترده مواسات و همدلی در استان یزد شد

یزد (پانا)- مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد به‌عنوان رئیس و استاندار یزد به عنوان قائم مقام قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و کمیته امداد استان به‌عنوان دبیر رزمایش انتخاب و معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کمیته امداد دبیر رزمایش گسترده مواسات و همدلی در استان یزد شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در نشست هم‌اندیشی رزمایش مواسات و همدلی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد و همچنین جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: کمیته‌های تخصصی رزمایش گسترده مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان با مشارکت نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان یزد تشکیل شد.

وی افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد به‌عنوان رئیس و استاندار یزد به عنوان قائم مقام قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و کمیته امداد استان به‌عنوان دبیر رزمایش انتخاب و معرفی شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: شش کمیته تخصصی شامل کمیته تأمین و پشتیبانی، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، کمیته نظارت، بازرسی و هماهنگی، کمیته شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های غذایی، کمیته فرهنگی، کمیته اشتغال و خودکفایی برای عملیاتی کردن اهداف این رزمایش از ابتدای اردیبهشت‌ماه مشغول فعالیت می‌شوند.

وی ادامه داد: بسیج اصناف و بازاریان، صداوسیما، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، کمیته امداد، سپاه الغدیر و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد به‌عنوان دبیر هرکدام از این کمیته‌ها مشخص و سایر دستگاه‌های نهادها و دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان اعضای کمیته‌های مختلف رزمایش همکاری و مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار