بستر مناسب برای پذیرش شبکه آموزشی" شاد" از سوی افکار عمومی استان فراهم شده است

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد تمهیدات لازم برای پذیرش شبکه آموزشی" شاد" از سوی افکار عمومی و حضور معلمان و دانش آموزان استان در این شبکه به‌عمل آمده است .

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بستر مناسب برای پذیرش شبکه آموزشی" شاد" از سوی افکار عمومی استان فراهم شده است

احمد ناصری در جلسه ویدیو کنفرانس مدیران کل و معاونان آموزشی استان ها که وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت با اشاره به فرهنگ سازی لازم در خصوص شبکه آموزشی " شاد" در استان اظهار کرد: در این خصوص تعامل خوبی با صدا و سیمای مرکز اردبیل ایجاد شده است، به‌طوریکه در 3 برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی و همینطور در بخش های مختلف خبری، شبکه آموزشی "شاد" بطور مفصل تشریح شده و به سوالات همشهریان در این خصوص پاسخ های لازم داده شده است.

او با بیان اینکه فرهنگ سازی لازم در خصوص شبکه آموزشی " شاد" در استان ایجاد شده است، از حضور 99 درصد از مدیران و معلمان پایه تحصیلی ابتدایی استان در این شبکه آموزشی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه نبود پوشش اینترنتی در مناطق صعب العبور، بالابودن هزینه اینترنت و همچنین نبود امکان مالی برخی از خانواده ها برای تهیه گوشی‌های هوشمند را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که آموزش و پرورش در پوشش حداکثری دانش آموزان استان با آن ها روبروست.

ناصری پیشنهاد داد: برای کاهش هزینه اقتصادی خانوارها اینترنت رایگان برای استفاده از شبکه آموزشی " شاد" در نظر گرفته شود.

او همچنین از ایجاد بستر لازم برای حضور و مشارکت خیرین و نهادهای اقتصادی در تامین بخشی از نیازهای خانواده های آسیب‌پذیر در این خصوص خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار