آغاز توزیع کالاهای اساسی پیش ازشروع ماه مبارک رمضان در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر از آغاز توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی پیش ازشروع ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع کالاهای اساسی پیش ازشروع ماه مبارک رمضان در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: 333 تن برنج، 166 تن گوشت مرغ، 100 تن گوشت قرمز، 333 تن روغن نباتی و 333 تن شکر به عنوان سهمیه شهرستان اسلامشهر در قالب طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان تخصیص یافته که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاری جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و با نظارت تعزیرات حکومتی در شهرستان توزیع خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از روز شنبه سی ام فروردین 99 در سطح شهرستان آغاز و واحدهای صنفی کم خطر که از سامانه وزارت بهداشت کد رهگیری دریافت کرده اند فعالیتشان را آغاز خواهند کرد افزود: باید رصد کافی بر بازار نیز وجود داشته باشد تا در صورت کاهش هر یک از اقلام بلافاصله جهت تامین آن و ارائه به بازار اقدام شود.

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان همچنین با اشاره به اهمیت توجه به مسائل بهداشتی بویژه در کشتارگاهها و مراکز تامین و عرضه گوشت سفید و قرمز بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی نیز باید نظارت کافی و مستمر بر این واحدها داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار