استاندار خوزستان در شورای آموزش و پرورش :

شبکه شاد بستری نوین برای استمرار نهضت آموزش مجازی در خوزستان

اختصاص ۹ میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان حق التدریس در استان

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان در نشست شورای آموزش و پرورش بیان کرد: راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان گامی نوین برای استمرار آموزش مجازی در استان خوزستان است و بالغ بر ۹ میلیارد ریال اعتبار برای آموزش تخصصی معلمان حق التدریس در استان خوزستان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد بستری نوین برای استمرار نهضت آموزش مجازی در خوزستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان غلامرضا شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان گفت: توجه به آموزش مجازی دانش آموزان مناطق کم برخودار خوزستان نیز در اولویت برنامه های عملکردی استان قرار دارد و بر همین اساس سه هزار تبلت دانش آموزی به صورت رایگان در بین مناطق کم برخوردار استان جهت استفاده در کلاس های مجازی توزیع خواهد شد.


او با بیان اینکه معلمان خوزستانی بصورت جهادی در صف اول آموزش مجازی قرار دارند، خاطرنشان کرد: بسیاری از معلمان خوزستانی با استفاده از وسایل شخصی خود نهضت آموزش مجازی را ادامه دادند و از هیچ تلاش برای آموزش دانش آموزان از راه دور فروگذاری نکردند. بی‌شک این اقدامات شایسته تقدیر و تشکر است.


استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به تاثیر راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان شاد بر ارتقای شاخص های آموزشی استان، خاطرنشان کرد: ساختار این شبکه بستر لازم را برای تعامل و ارتباط پویای دانش آموز، معلم و همچنین حضور فعال اولیای دانش آموزان در فرایند تعلیم و تربیت را مهیا و فراهم می کنند که این مهم در شکل‌گیری مثلث خانه، مدرسه و معلم نقش مهمی ایفا می کند.


شریعتی در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از شبکه های مجازی به عنوان یک فرصت آموزشی، توضیح داد: فضای ایجاد شده در دوره شیوع کرونا و تعطیلی مدارس این فرصت را برای متولیان تعلیم و تربیت مهیا کرده است تا بار دیگر از ظرفیت عظیم فضای مجازی برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت استفاده کنند که البته سامانه اجتماعی دانش آموزان و تحقق این هدف را تسهیل کرده است.


او با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در حوزه بهبود وضعیت فضای آموزشی استان صورت گرفته است تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بهره برداری از یک هزار و ۳۳۳ کلاس درس جدید در سال گذشته بود که این اقدام در تاریخ آموزش و پرورش استان بی سابقه بود.


استاندار خوزستان در پایان گفت: راه اندازی استودیو آوای مدرسه با هدف تولید محتوای فاخر آموزشی یکی دیگر از اقدامات مجموعه تعلیم و تربیت استان در راستای حمایت از نهضت آموزش مجازی دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار