رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

سناریوهای احتمال بروز انواع مخاطرات طبیعی در ایام کرونایی تدوین شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت سناریوهای احتمال بروز انواع مخاطرات طبیعی در ایام کرونایی در مناطق مختلف کشور در سازمان مدیریت بحران مطرح و راهکارهای احتمالی تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سناریوهای احتمال بروز انواع مخاطرات طبیعی در ایام کرونایی تدوین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار افزود: یکی از عوامل مهم در اجرای مطلوب مدیریت بحران، اطلاع رسانی مناسب و بکارگیری تجهیزات ارتباطی در شرایط بروز بحران است.

وی تاکید کرد: برای رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تماس و تجمع، پیش بینی‌های لازم به منظور راه اندازی سامانه ویدیو کنفرانس در ادارات کل مدیریت بحران استانداری‌های سراسر کشور انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: سناریوهای احتمال بروز انواع مخاطرات طبیعی در ایام کرونایی در مناطق مختلف کشور در سازمان مدیریت بحران کشور مطرح و راهکارهای احتمالی تدوین شده است.

نجار، مدیریت حادثه در زمان طلایی را یکی از اصول مهم مدیریت بحران دانست و افزود: در حال حاضر کشیک ۲۴ ساعته در تمامی استان ها جهت ارتباط با واحد هشدار سریع سازمان و پاسخگویی به درخواست های مطرح شده برقرار شده است.

دبیر ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، برقراری سریع و مطمئن ارتباط از طریق سامانه ویدیو کنفرانس جهت تبادل اطلاعات و آمار، اعلام مشکلات و درخواست های مدیران و دستگاههای ذیربط بصورت برخط و همچنین انتقال درخواستهای شهروندان بصورت انلاین به استان های مربوطه جهت امداد رسانی سریع را از دیگر مزایای این سامانه برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار