معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

اجتماع یادگیری حرفه ای آموزگاران شهرستان های استان تهران در فضای مجازی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اجتماع یادگیری حرفه ای آموزگاران شهرستان های استان تهران در فضای مجازی با بیش از شش هزار نفر عضو خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع یادگیری حرفه ای آموزگاران شهرستان های استان تهران در فضای مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با اشاره به ضرورت تقویت محتواهای آموزشی در فضای مجازی و پیام رسان های داخلی بیان کرد: معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بهره گیری از ظرفیت بالای معلمین در این استان تمامی تلاش خود را در جهت ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان به کار خواهد بست .

او در ادامه افزود: در همین راستا مدیران و آموزگاران پایه های اول تا ششم ابتدایی مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تعامل گروههای آموزشی و راهبران استانی و منطقه ای اقدام به تهیه محتوای مورد نیاز در پایه های مختلف تحصیلی در دوره ی ابتدایی نموده اند.

بختیاری با تاکید بر اینکه تبادل تجربیات و تولید محتوا های جدید آموزشی، در کیفیت بخشی در تدریس در فضای مجازی بسیار موثر است ، تصریح کرد: کلیه همکاران گرامی می توانند عضو کانال پایه ی تحصیلی مربوطه شده و از تجربیات و محتواهای تولید شده توسط همکاران محترم بهره مند گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار