تیم جدید مارک ویلموتس معرفی شد؛ پدیده استقلال به سرمربی محبوبش رسید

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در آستانه نشستن روی نیمکت تیم مطرح ترکیه‌ای قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تیم جدید مارک ویلموتس معرفی شد؛ پدیده استقلال به سرمربی محبوبش رسید

اله‌یار صیادمنش مهاجم فصل گذشته استقلال که با درخشش در جام جهانی جوانان و سپس تیم‌های سایپا و استقلال توانست نظر استعدادیاب‌های فنرباغچه را جلب کرده و ابتدای فصل جاری رسما به این تیم بپیوندد؛ در آستانه اتفاقی خوب و امیدوار کننده قرار گرفت که می‌تواند در آینده او تاثیر بگذارد.

سایت ترکیه‌ای فاناتیک امروز در گزارشی کوتاه خبر داد که تیم فنرباغچه پس از جدایی ارسان یونال از این تیم که بعد از دیدار با ترابوزان اسپور رقم زده شد، همچنان بدنبال استخدام سرمربی جدید است و در همین راستا به مارک ویلموتس مذاکره شد.

منابع خبری این سایت درباره روند مذاکرات ویلموتس با فنرباچه خبر داده‌اند که ویلموتس تصمیم مهمی برای آینده خود گرفته و به علت همین تصمیم بوده که پیشنهاد باشگاه آنتورپ بلژیک را برای نشستن روی نیمکت این تیم رده کرده است.

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود بازگشت ویلموتس به آنتورپ با توجه به حضور بازیکنان قدیمی‌اش قطعی است اما این سرمربی 51 ساله با رسیدن پیشنهاد فنرباغچه، روند مذاکراتش با آنتورپ را متوقف کرد تا به زودی به عنوان سرمربی جدید فنرباغچه معرفی شود.

بدین ترتیب باید ویلموتس را در یک قدمی فنرباغچه دید، جایی که اله‌یار صیادمنش در این تیم حضور دارد اما هنوز نتوانسته رضایت کادر فنی را برای حضور تر ترکیب جلب کند اما حضور ویلموتس می‌تواند بهترین خبر برای این مهاجم جوان باشد. ویلموتس در زمان سرمربیگری تیم ملی ایران، یکی از مدافعان جدی اله‌یار صیادمنش بود و اعتقاد خاصی به این مهاجم استقلالی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار