بحران عجیب برای مهاجم بارسلونا؛ مصدومیت و کرونا کابوس ستاره فرانسوی شد

تهران (پانا) - شرایط ایجاد شده برای مهاجم جوان بارسلونا و رقمی که برای فروش او اعلام شده دست به دست هم خواهد داد تا مهاجم جوان این تیم روزهای بدی را سپری کند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بحران عجیب برای مهاجم بارسلونا؛ مصدومیت و کرونا کابوس ستاره فرانسوی شد

به گزارش مارکا ، شواهد از بارسلونا نشان می‌دهد که عثمانه دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا حداقل باید یک فصل دیگر حضور در این تیم و رسیدن فرصت کم برای حضور در میدان را تحمل کند.

درست چند روز پیش از اینکه دمبله مصدوم شود، مدیر برنامه او با مدیران بارسلونا دیدار کرد تا درباره انتقال او در تابستان 2020 تصمیم‌گیری شود اما سران بارسلونا هرگونه تصمیم درباره آینده را به سنجش شرایط دمبله در بازی‌های آینده موکول کردند اما در این میان هیچکس نمی‌توانست تصور کند که دمبله با مصدومیت سخت روبرو خواهد شد و باید 6 ماه دور از فوتبال باشد. همین مصدومیت باعث شده است تا تیمی حاضر نباشد برای پرداخت بند آزادسازی 60 میلیون یوروی دمبله گام بردارد.

با این وجود دمبله با ویژگی‌هایی مانند تکنیک خوب، قدرت تمام‌کنندگی بالا و دو پا بودن، بازیکن ارزشمندی است اما سابقه مصدومیت‌های او در 3 سال اخیر و اینکه این بازیکن 7 بار مصدوم شده، ممکن است هر خریداری را از خرید پشیمان کند.

اما در شرایط فعلی مهم‌ترین نکته در فوتبال جهان کرونا ویروس است و احتمالا تاثیری که این ویروس روی اقتصاد می‌گذارد، دست باشگاه‌ها را برای خریدهای گران قیمت خواهد بست.

دمبله سال 2017 با قرادادی به ارزش 124 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و به نظر می‌رسد بارسلونا برای فروش او به مبلغی کمتر از 60 میلیون یورو رضایت نخواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار