دری: دانش‌آموزان نگران نباشند؛ فرآیند انتخاب رشته تحصیلی برقرار است

تهران (پانا) - پانته آ دُری، معاون متوسطه شهر تهران با اشاره به ضرورت تداوم جریان یادگیری و نقش کمیته راهبری کمیته هدایت تحصیلی شهر تهران از اطلاع رسانی موثر به مناطق و مدارس در استمرار فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم دبیرستان های دوره اول خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دری: دانش‌آموزان نگران نباشند؛ فرآیند انتخاب رشته تحصیلی برقرار است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دری گفت: به همت همکاران معاونت متوسطه کتابچه راهنمای هدایت تحصیلی و ثبت نام پایه دهم برای سال تحصیلی 1399-1400 تهیه و تدوین شده است. در این کتابچه اطلاعات کلی در خصوص فرآیند هدایت تحصیلی مطابق با دستورالعمل‌ها ارائه شده و با معرفی شاخه رشته‌های شاخه نظری (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش (زمینه‌های صنعت، هنر، خدمات و کشاورزی) و سبد درسی فرصت انتخاب آگاهانه و آزادنه برای دانش‌آموزان و اولیا فراهم شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران افزود: اگر چه به دلیل تعطیلی مدارس دانش‌آموزان در مدرسه حضور ندارند اما کمیته هدایت تحصیلی دبیرستان‌های دوره اول، روند کار را به صورت مجازی و غیر حضوری پیگیری می‌کنند.

در صورت ابلاغ شیوه نامه جدید متناسب شرایط کنونی اطلاعات تکمیلی منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار