نتایج عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه;

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی :شناسایی ۴۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

مردم باید فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ازآمار نگران کننده ابتلای ۴۵ مورد جدید به کرونا ویروس خبر داد وگفت مردم باید فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی :شناسایی ۴۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز  گذشته  در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز ، علی احسان پور با اعلام آما بالای ابتلا به کرونا ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۹۹، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۴۵ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شده اند و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران در خوزستان به ۱۱۹۱ مورد افزایش یافت.

او با ارایه آمار مبتلایان جدید به تفکیک شهرستان افزود:اهواز ۱۳مورد، هفتکل ۸‌مورد، ایذه ۴ مورد، حمیدیه و رامشیر هر کدام ۳ مورد بوده است.

احسان پور همچنین عنوان کرد: شهرستان های کارون، آبادان، خرمشهر، دزفول و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های دشت آزادگان، ماهشهر، امیدیه و شوش هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با ابراز تاسف از فوت شش تن از مبتلایان یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار که ۳ مورد در بیمارستان‌رازی،۲ مورد در بیمارستان گلستان و ۱ مورد در بیمارستان گنجویان دزفول بوده جان خود را از دست دادند تا جان باختگان کروناویروس در خوزستان به ۱۳۷ مورد برسد.

گفتنی است تا کنون ۸۷۷ بیمار با تلاش های شبانه روزی کادردرمان پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

با توجه به دوره کمون ۷ تا ۱۰ روزه این ویروس، با بازگشایی برخی مشاغل مردم باید بیش از پیش اصول بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند در غیر این صورت در روزهای آتی شاهد جهشی در آمار مبتلایان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار