فردا آب مناطقی از ارومیه قطع می‌شود

ارومیه (پانا) - به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی فردا به علت اصلاح شبکه آب‌رسانی، آب مناطقی از ارومیه قطع می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فردا آب مناطقی از ارومیه قطع می‌شود

به گزارش اداره آب و فاضلاب آذربایجان غربی، علیرضا رضوی اظهار کرد: به علت اصلاح شبکه آب‌رسانی در ارومیه، فردا 26 فروردین احتمال قطعی یا افت فشار آب در مناطقی از این شهر وجود دارد.

وی تصریح کرد: این قطعی یا افت فشار آب از ساعت 10 تا 17 عصر روز سه‌شنبه رخ داده و محل‌های تانکرهای آب‌رسانی به صورت آماده‌باش برای ارائه خدمت به مشترکان در مناطق شامل احتمال قطعی و یا افت فشار آب مستقر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: این مناطق شامل شهرک ولی‌عصر، خیابان‌های ستارخان، باقرخان، نظامی، آزادی، سرباز یک و دو، شهید مظفری، منطقه قره‌آغاج، مساکن مهر گلشهر و خیابان دانیال نبی هستند.

وی در ادامه نیز با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه باید در طول روز چندین بار دستان را به مدت 20 ثانیه با آب شست، باید صرفه‌جویی لازم را در این نعمت حیاتی انجام داده و شیر آب را باز نگذاشت و باید مراقب بود که فرار از یک بحران، ما را در یک بحران بزرگتر دچار نکند.

رضوی تصریح کرد: در فروردین 99 مصرف آب مردم خوی که پس از ارومیه بزرگترین شهرستان آذربایجان‌غربی است به اندازه 32 درصد افزایش یافته و این می‌طلبد که بیش از پیش در راستای مصرف آب تلاش کرد.

وی اظهار کرد: برای قطع شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی، شرکت آب و فاضلاب استان نیز در راستای ضدعفونی معابر عمومی شهر اقدام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار