اوقاف مازندران یک خط تلفن به درخواست‌های مردمی اختصاص داد

سای (پانا) - اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد که یک خط تلفن برای پاسخگویی به درخواست‌ها و سؤالات شهروندان اختصاص داده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اوقاف مازندران یک خط تلفن به درخواست‌های مردمی اختصاص داد

صاحب نجفی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به پانا گفت: «خط تلفن 01133322058 برای شهروندان مازندرانی اختصاص داده شده است تا بتوانند با این خط برای پیگیری نامه و مشکلات احتمالی با اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تماس بگیرند و مستقیما با مسئول مربوطه صحبت و درخواست‌ها را پیگیری کنند.»

او با اشاره به ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از هرگونه تجمع، هدف از اختصاص این خط را، سهولت در کار و پیگیری مشکلات مردم برشمرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه ملاقات مردمی روزهای سه‌شنبه برای حفظ سلامت مردم باید به حداقل برسد، بیان کرد: «این اداره کل به صورت غیر حضوری در ساعات اداری پاسخگوی درخواست‌ها و سؤالات شهروندان مازندران است اما در صورت نیاز به حضور ارباب‌رجوع به اداره‌کل این امر با وقت قبلی و رعایت نکات بهداشتی صورت می‌پذیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار