بانوی۸۵ ساله بابلی کرونا را شکست داد 

ساری (پانا) - بانوی 85 ساله اهل امیرکلای بابل که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان یحیی نژاد بابل بستری بود، بهبود یافت.

کد مطلب: ۱۰۳۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بانوی۸۵ ساله بابلی کرونا را شکست داد 

این بانوی بابلی در کلیپی که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل در کانال تلگرامی‌اش به اشتراک گذاشته است به زبان مازندرانی از شهروندان خواست که مراقب خود باشند و در خانه بمانند و به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی که توسط پزشکان و متخصصان مطرح می شود، توجه کنند.

سیما محسنی آهنگر، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم‌پزشکی بابل نیز در این مورد گفت: «این خانم ۸۵ ساله بابلی که ۸ روز گذشته با التهاب شدید و درگیری‌های متعدد دو طرفه ریه و با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان یحیی نژاد بابل بستری شده بود، بعد از طی دوره درمان و بهبودی کامل ترخیص شد.»

او به مردم توصیه کرد که همچنان از تجمعات پرهیز کنند تا بتوان این بیماری را کنترل کرد.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل شهید یحیی‌نژاد، شهید بهشتی، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا، بیمارستان آیت‌الله روحانی بیمارستان کودکان امیرکلا، مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل هستند. این دانشگاه مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می‌کند.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون بیش از ۱۵ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار