امام جماعت مسجد جامع ارشاد شهرری :

مساجدپایگاه اجتماعی و فراگیرترین مرکز خدمت به سلامت مردم در سراسر کشور هستند

شهر ری (پانا) - امام جماعت مسجد جامع ارشادشهرری گفت: مسجد جامع ارشادشهرری با همراهی کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) در راستای تولید و توزیع اقلام بهداشتی،جهت اجرای طرح ملی مقابله با کرونا همراه شده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مساجدپایگاه اجتماعی و فراگیرترین مرکز خدمت به سلامت مردم در سراسر کشور هستند

حجت ‌الاسلام علی سعادتی امام جماعت مسجد جامع ارشادشهرری در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باوجود همه دردها و رنج و غم هایی که در پی داشت، فرصت هایی را نیز ایجاد کرد، گفت: احیای بسیاری از کارکردهای مساجد و باور مسئولان به اهمیت بی نظیر این خانه های خدا در مدیریت جامعه و مقابله با بحران ها از جمله آنها است.

او در ادامه افزود: حرکت مساجد در مقابله با ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کاملا خودجوش است به طوری که می توان این خانه های خدا را پایگاه اجتماعی و فراگیرترین مرکز خدمت به سلامت مردم در سراسر کشور دانست.

امام جماعت مسجد جامع شهرری اضافه کرد: شورای فرهنگی مسجد جامع ارشاد از آغاز شیوع کرونا در شهر ری اقدام به آگاه سازی مردم از طریق فضای مجازی و نصب بنر و پوسترهای آموزشی در محوطه و فضای بیرونی این مسجد کرد، ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) نیزدر کنار مسجددر انجام این کار بسیار نقش آفرین بود و توانست با تهیه کلیپ های مفید و انتشار آن در شبکه های اجتماعی در مقابله با این ویروس عملکرد خوبی داشته باشد.

حجت الاسلام سعادتی تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) همچنین از هفته سوم شیوع ویروس کرونا با همکاری سایر فعالان مسجد جامع ارشاد، کارگاه تولید ماسک راه اندازی و روزانه صدها ماسک تولید و همراه با سایر اقلام بهداشتی میان مدافعان سلامت و خانواده های نیازمند توزیع کردند.

امام جماعت مسجد جامع ارشادشهر ری با بیان اینکه ساماندهی نیروهای علاقمند و توانمند، کمک به شبکه بهداشت و درمان، جذب خیران و همراهی با گروه های جهادی از اقدامات دیگر کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج این مسجد در مقابله کرونا بوده ، خاطرنشان کرد: پس از ابلاغیه مرکز رسیدگی به امور مساجد درباره تعطیلی نماز جماعت و سایر برنامه های فرهنگی این خانه خدا، اهالی آن در گسترش طرح هایی همچون، خانه، کانون سلامت یا مسجد، پایگاه سلامت فعال شدند.

/خبرنگار:مهلا سمایی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار