نماینده پارالمپیکی ایران مشکوک به کرونا شد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: علی محمدیاری دوومیدانی‌کار پارالمپیکی روز گذشته به دلیل داشتن علایم کرونا برای انجام تست راهی بیمارستان شد و فدراسیون پیگیر روند درمان این ورزشکار است.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده پارالمپیکی ایران مشکوک به کرونا شد

بهمن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علی محمدیاری، دوومیدانی پارالمپیکی روز گذشته به دلیل داشتن علائم بیماری کرونا شرایط خوبی نداشت که با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان برای انجام تست کرونا راهی بیمارستان شد. در حال حاضر فدراسیون پیگیر درمان این ورزشکار پارالمپیکی است.

او درباره‌ی وضعیت سایر ورزشکاران پارادوومیدانی گفت: در حال حاضر که اردوهای تیم ملی به دلیل ویروس کرونا تعطیل است و ورزشکاران تمرینات خود را در منزل پیگیری می‌کنند تا ببینیم شرایط درآینده از نظر این ویروس چگونه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی اضافه کرد: بعد ازماه مبارک رمضان در صورتی که شرایط از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برگشت با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وضعیت رکورد دو و میدانی‌کاران مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت. ما هم اکنون ۱۲ سهمیه (۱۱ سهمیه در مردان و یک سهمیه در زنان) کسب کردیم که امید به کسب سهمیه‌های بیش‌تری در آینده هستیم.

رضایی گفت: قبل از شیوع این ویروس ورزشکاران ما با حمایت کمیته ملی پارالمپیک در اردوی کیش بودند و به اوج آمادگی رسیده بودند که متاسفانه بعد از شیوع این ویروس و به خاطر حفظ سلامتی ورزشکاران اردوها تعطیل شد و این مساله وضعیت را از نظر حفظ آمادگی ورزشکاران با مشکل مواجه کرد. البته چون تا پارالمپیک ۲۰۲۱ فرصت کافی داریم بعد از بازگشت کشور به حالت عادی، به ورزشکاران یکی - دو ماه فرصت می‌دهیم تا دوباره خود را به آمادگی قبلی خود برگردند و سپس در قهرمانی کشور شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی تصریح کرد: برای کسب سهمیه تا تیر ماه امسال چند تورنمنت بین‌المللی داشتیم که متاسفانه تمام تورنمنت‌ها لغو شد. بعد از اتمام این بیماری باید با اعزام ورزشکاران به تورنمنت‌های بین‌المللی ابتدا کلاس‌بندی بین‌المللی آن‌ها مورد تایید قرار بگیرد و سپس به دنبال کسب سهمیه پارالمپیک باشیم.

وی در پایان گفت: امسال سال سختی را پیش رو داریم و به جز پارالمپیک توکیو بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ و هم‌چنین مسابقات جهانی جوانان را پیش‌رو داریم. بنابراین باید ورزشکاران دوومیدانی را در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برای هر سه رویداد آماده کنیم. در هر صورت ما منتظر هستیم که اگر این شرایط بعد از ماه مبارک رمضان به حالت عادی برگشت بلافاصله برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار