استاندار یزد: تلاش معلمان یزدی در تداوم آموزش دانش آموزان ستودنی است

یزد(پانا) - نخستین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد در سال 99 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: تلاش معلمان یزدی در تداوم آموزش دانش آموزان ستودنی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، محمدعلی طالبی، در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری اظهار کرد: تداوم فعالیت‌های آموزشی در قالب آموزش مجازی و همچنین سرشماری و آمارگیری دانش آموزان توسط آموزش و پرورش استان تحسین برانگیز است و بخش قابل توجهی از دغدغه خانواده‌ها را در خصوص آموزش در دوران شیوع بیماری کرونا رفع کرده است.
وی افزود: در ایام تعطیلات مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد فعالیت آموزشی کادر آموزش و پرورش، مدیران و معلمان استان در فضای مجازی بودیم که این رویکرد باعث شد تا فرایند آموزش در استان تعطیل نشود.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه امکان ارتباط با 30 درصد دانش‌آموزان، در مدارس و مناطق محروم استان برقرار نیست، گفت: توجه و اهتمامی که آموزش و پرورش به این موضوع داشته واقعا قابل تحسین است و در رصد و بررسی دانش‌آموزانی که امکانات لازم را ندارند، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
استاندار یزد همچنین از شهرداری و شورای شهر که دغدغه‌مندانه و داوطلبانه در امور مختلف اجتماعی و فرهنگی مشارکت می‌کنند قدردانی کرد و گفت: یکی از نکات مثبت در دوران کرونا همین تلاش و مشارکت جمعی خیران و دستگاه‌های مختلف در امور استان است.
محمد علی طالبی، از مسئولان آموزش و پرورش خواست برای روزهای آینده برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد تا در ادامه سال تحصیلی دانش آموزان با مشکل مواجه نشوند و یادآور شد: ادامه روند آموزشی دانش آموزان منوط به تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار