«زخم» مسعود آب پرور در شبکه سحر التیام می یابد

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی «زخم» با کارگردانی مسعود آب پرور از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
«زخم» مسعود آب پرور در شبکه سحر التیام می یابد

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، این کارگردان پرکار که پیش از این ساخت مجموعه هایی همچون «هوش سیاه» و «عملیات 125» را در کارنامه دارد این بار به چالش ها و مشکلات مختلفی می پردازد که سروان «الهام پویا» (با بازی لیلا اوتادی) با آن مواجه است. سروان پویا که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری است به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می شود. او به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است و حالا با چالش ها و معضلات دیگری در اجتماع مواجه می شود.
ناهید انوری زبانگردانی و مدیریت دوبلاژ این مجموعه 14 قسمتی را که جایگزین سریال «میکائیل» در برنامه پخش کانال اردو می شود را برعهده دارد که حالا اردوزبان های هند و پاکستان بیننده آن خواهند بود.
لیلا اوتادی ، همایون ارشادی ، محمد صادقی ، انوشیروان ارجمند ، امیر نوری ، برزو ارجمند ، فقیه سلطانی ، جمشید جهانزاده ، مهرداد ضیایی ، امیرحسین آرمان ، معصومه بافنده ، میثاق جمشیدی ، حسام شجاعی ، رخساره شجاع الدین بازیگرانی هستند که همراه هنرمندان خردسال سینا محمدفر ، روژان تقی زاده و مهدیس قنبری در سریال «زخم» نقش آفرینی کرده اند.
مجموعه تلویزیونی «زخم» از جمعه 22 فروردین ساعت 17:00 به وقت تهران با تهیه کنندگی محمدعلی اکبری بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار