رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان :

غربالگری بیش از ۹۲ درصد گیلانیان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا

رشت (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد بیش از ۹۲ درصدی گیلانیان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا غربالگیری شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
غربالگری بیش از ۹۲ درصد گیلانیان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارسلان سالاری در جمع خبرنگاران گفت: همکاری مردم گیلان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، مورد قدردانی است. تاکنون بیش از ۹۲ درصد خانوارهای استان نسبت به کل جمعیت گیلان مورد پایش و غربالگری قرار گرفته‌اند.

وی با اعلام نسبت خانوارهای غربال‌ شده به مجموعه خانوار تحت پوشش، افزود: ۸۸.۲۲ درصد از خانوارها در گیلان نسبت به خانوارهای تحت پوشش، مورد غربالگری داشته‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا گیلان با تقدیر از مشارکت مسئولانه مردم در ثبت اطلاعات سلامت خود در جهت کنترل کرونا ویروس، گفت: ۹۴.۵۴ درصد از مردم گیلان به‌صورت خودارزیابی اطلاعات سلامت خود را در سامانه ثبت کرده‌اند.

سالاری افزود: همکاران شبکه بهداشت علاوه بر اجرای بسیج ملی مقابله با کرونا در برنامه‌های گسترده بخش بهداشت محیط و اقدام علیه مبارزه با بیماری ویروس کرونا مشارکت فعالانه دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا گیلان همچنین از تمامی افرادی که در برنامه غربالگری شرکت نکرده‌اند، درخواست کرد تا از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ یا سامانه اینترنتی salamat.gov.ir به بسیج ملی مقابله با کرونا پیوسته و در پایداری سلامت اثرگذار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار