برگزاری جلسه شبکه اجتماعی دانش آموزان«شاد» و تحقق شعار سال «جهش تولید» دراردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه برنامه شبکه اجتماعی دانش آموزان«شاد» و تحقق شعار سال «جهش تولید» در معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شبکه اجتماعی دانش آموزان«شاد» و تحقق شعار سال «جهش تولید» دراردبیل

به گزارش اداره آموزش و پرورش اردبیل، در این جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در اجرای مطلوب برنامه های پرورشی و فرهنگی استان در سال گذشته، به نامگذاری سال جدید به نام سال « جهش تولید » از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم گفتمان در زمینه کالای ایرانی، که یکی از بخش های مهم در تحقق این شعار است، شکل بگیرد او همچنین بر تولید محتوای پرورشی و فرهنگی ویژه شبکه شاد «در حوزه قرآن، نماز، فرهنگی، هنری، مشاوره و تشکلهای دانش آموزی درس تفکر و سبک زندگی و طرح یاریگران، استفاده بهینه از ظرفیتهای آموزش های مجازی در حوزه پرورشی و لزوم فرهنگ سازی درباره حمایت از تولید داخلی و برنامه‌ریزی جامع برای تحقق شعار سال در حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان افزود: فعالیت های پرورشی محدود به مدرسه و ساعت رسمی و اداری نیست و کار پرورشی رصد و تقویت هر فعالیتی است که منجر به رشد فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان می‌شود.

خلیلی موسوی خاطرنشان کرد: می توان با ارتقای سطح دانش در حوزه آموزش های فضای مجازی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و این فرصت بهترین زمان برای معلمان خلاق و مبتکر است تا در بسترهای جدید آموزش، روشها و تجربیات خود را در اختیار همکاران قرار دهند.

او گفت: از مهمترین برنامه های شکل گرفته در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، مسابقه بزرگ قرآنی نصر با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده های آنان در ایام تعطیلی، مسابقه دانایی توانایی با همکاری رادیو نمایش که کمک به موضوع کتاب و کتابخوانی داشت و چند برنامه ترکیبی با همکاری شبکه امید بود که برخی با توجه به اتمام زمان برنامه به پایان رسیده است و برخی دیگر هنوز ادامه دارد.

در ادامه جلسه پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی و روسای ادارات پرورشی و فرهنگی استان نیز به بیان دیدگاه‌ها و برنامه های حوزه فعالیتی خود درجهت تحقق شعار سال «جهش تولید» پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار