آخرین به روزرسانی آئین‌نامه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ابلاغ شد

شیراز(پانا)- رئیس اداره توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ابلاغ آئین نامه جدید حاوی به روزرسانی مقررات و ضوابط مربوط به بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین به روزرسانی آئین‌نامه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عطااله امیدواری با اعلام ابلاغ جدیدترین آئین نامه اجرائی جشنواره قرآن و عترت وزارت متبوع، اظهار کرد: منابع و محتوای هر رشته به طور دقیق در این آئین نامه مشخص شده و شرکت کنندگان به راحتی می توانند این منابع را یافته و مورد استفاده قرار دهند.

امیدواری ادامه داد: به جز منابع مربوط به رشته‌های نقد و بررسی و همچنین تلخیص کتاب که به زودی اعلام می شود، مابقی منابع به صورت کامل مشخص شده اند.

او همچنین از اعلام زمان و مکان دقیق برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی جشنواره در آینده نزدیک خبر داد و افزود: حضور در تمامی بخش های جشنواره برای شرکت کنندگان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت مجاز است، اما هر فرد تنها می تواند در یک رشته از هر بخش حضور داشته باشد.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مستثنی قرار دادن بخش ویژه جشنواره، اعلام کرد: تنها شرکت‌کنندگان در بخش ویژه این رویداد قرآنی، مجاز به حضور در تمامی رشته‌های این بخش هستند.

امیدواری ادامه داد: شاخص‌های داوری و همه نکات موردنیاز شرکت‌کنندگان در این جشنواره در آئین نامه ابلاغی درج شده است و علاقمندان با مراجعه به این آئین نامه می توانند پاسخ سوالات خود را بیابند.

بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در ماه‌های آینده و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی و در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار