بهره برداری از نقاهتگاه 120 تختخوابی ارتش در کرمان

کرمان(پانا) - نقاهتگاه 120 تختخوابی شهید اشرف گنجوی قرارگاه جهادی ارتش برای مبارزه با ویروس کرونا صبح امروز در کرمان به بهره برداری رسید

کد مطلب: ۱۰۳۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از نقاهتگاه 120 تختخوابی ارتش در کرمان

به گزار ش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان در این مراسم با قدر دانی از تلاش همه دستگاهها و ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا گفت :به مدد الهی و با عزم ملی ویروس کرونا را شکست می دهیم .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزارت بهداشت و در مان واموزش پزشکی را برای مقابله با ویروس کرونا ارزشمند دانست و افزود :حضور موثر نیروهای مسلح در کنار کارکنان درمان کمک به جامعه انسانی است وروند ریشه کنی این ویروس را سرعت می بخشد .

استاندار کرمان هم در این مراسم با اشاره به راه اندازی 380 تخت نقاهتگاهی در استان برای درمان کامل بیماران کرونایی گفت :نیروهای مسلح استان از زمان شیوع بیماری کرونا کمک موثری به ستاد استانی مقابله با این بیماری در استان کرده اند .

فدایی با ارائه گزارشی از وضع استان در باره بیماری کرونا و با قدر دانی از همکاری مردم افزود :خوشبختانه استان کرمان اوضاع نسبتا خوبی در کنترل و مقابله با این بیماری دارد و تلاشهای صورت گرفته در این زمینه نتیجه بخش بوده است و باید این شرایط تا ریشه کنی کامل کرونا حفظ شود .

فرمانده قرار گاه منطقه ای جنوبشرق ارتش هم در مراسم افتتاح این مرکز نقاهتگاهی با بیان اینکه ارتش در راستای تحقق فرمان تاریخی فرمانده معظم کل قوا برای مبارزه با ویروس کرونا همه جانبه امادگی دارد افزود :قرار گاه منطقه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 28 پایگاه امدادی درمانی در استانهای کرمان وسیستان وبلوچستان برای مقابله با این ویروس و ارایه خدمات راه اندازی کرده است .

امیر معمار باشی با قدر دانی از تلاشهای صدا وسیمای مرکز کرمان در انعکاس اخبار رزمایش ارتش افزود تا کنون بیش از 18 هزار نفر از خدمات پایش وتست این مراکز استفاده کره اند .

وی ضد عفونی کردن سطوح ومعابر شهری را از دیگر اقدامات این قرار گاه بر شمرد و خاطر نشان کرد ارتش با تمام ظرفیت اماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تا ریشه کنی این ویروس منحوس است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار