رفع تصرف دو هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی شهرستان کازرون

کازرون (پانا ) - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون گفت در راستای اعمال حاکمیت قانون در پاسداری از انفال و اراضی ملی دو هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان کازرون از دست متجاوزان خارج و به بیت المال بازگردانده شد. 

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع تصرف دو هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی شهرستان کازرون

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، سید مجتبی ایران محبوب اظهار کرد: در پی گزارشی مردمی مبنی بر تصرف و غرس نهال مرکبات توسط شخصی در منطقه دادین سفلی، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی شهرستان انجام و در نهایت با دستور رئیس دادگاه عمومی بخش جره و بالاده و نیز همکاری عوامل نیروی انتظامی پاسگاه منطقه دادین و تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی، متخلفان دستگیر و حکم رفع تصرف و آزاد سازی این اراضی اجرا شد.
وی گفت: در این راستا نهال های مرکبات غرس شده توسط متخلفان در این اراضی نیز از زمین خارج و پس از پاکسازی منطقه از ادوات جرم این اراضی به حالت سابق بازگشت.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون در ادامه افزود: این اقدام قانونی و قاطع هشداری برای اشخاصی است که در صدد دست اندازی به عرصه های طبیعی هستند ودر این راستا بدون هیچ بخششی با متجاوزان برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار