مصطفی رحماندوست: کرونا آمد، کاش نمی آمد!

تهران (پانا) - مصطفی زحماندوست شاعر نام‌آشنای ادبیات کودک و نوجوان که همه ما او را با شعر «صد دانه یاقوت» به خاطر می‌آوریم معتقد است: فرصت خوبی پیش آمده که بنشینیم کنار بچه‌ها و در جبران روزهایی که کمتر فرصت می‌کردیم برای آنها قصه بخوانیم، در شادی آنها شریک شویم.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مصطفی رحماندوست: کرونا آمد، کاش نمی آمد!

مصطفی رحماندوست شاعر ونویسنده ادبیات کودک و نوجوان ادبی با پیوستن به دو پویش تندرست باش ای ایران و بهار نزدیک است؛ پیام خود را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

وی در این پیام آورده است،«بد است! کرونا آمد! کاش نمی‌آمد! امیدواریم همه باهم کمک کنیم بر کرونا پیروز شویم. می شویم... حتماً می‌شویم... سخت‌تر از اینها را تجربه کردیم اما الان فرصت خوبی پیش آمده که بنشینیم کنار بچه‌ها؛ جبران روزهایی که کمتر فرصت می‌کردیم برای آنها قصه بخوانیم؛ کاردستی برای‌مان درست کنند و درنهایت شریک شویم در شادی بچه‌ها. از شرکت در بازی بچه‌ها بسیار لذت می‌برم. کودکان کرونا را درنمی‌یابند و فقط خوش می‌گذرانند. بیایید بگذاریم تا خاطرات خوش‌گذرانی در دوران سختی و بیماری برای همه ما شیرین‌تر شود.»

مصطفی رحماندوست که اغلب ما نام او را با شعر معروف صد دانه یاقوت به خاطر می‌آوریم متولد اول تیرماه ۱۳۲۹ در همدان؛ شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است.

یاد آور می شود، از این نویسنده و شاعر ایرانی، تاکنون ۳۱۴ اثر به صورت مجموعه شعر برای کودکان و نوجوانان، تألیف و ترجمه داستان‌های کودکان و نوجوانان و کتاب‌هایی درباره فنون قصه‌گویی و ادبیات کودکان در ایران و جهان منتشر شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار