داروی بیماران مبتلا به کرونا با پروتکل وزارت بهداشت توزیع می‌شود

ساری (پانا) - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی بابل تأکید کرد که داروها بر اساس پروتکل وزارت بهداشت بین بیماران مبتلا به کرونا توزیع می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
داروی بیماران مبتلا به کرونا با پروتکل وزارت بهداشت توزیع می‌شود

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل، محسن رضازاده، گفت: «از همان ابتدای شناسایی بیماران کرونایی در مراکز درمانی شهرستان بابل، داروهای مورد نیاز را در اختیار مراکز آموزشی و درمانی قرار دادیم تا بین بیماران توزیع شود.»

او تأکید کرد که این داروها، داروهایی بود که بر اساس پروتکل وزارت بهداشت در اختیار بیماران قرار گرفت: «برای بیماران سرپایی نیز همکاران ما در معاونت بهداشتی در مراکزی که انتخاب کردند، در اختیاران بیماران سرپایی قرار می‌دهند.»

رضازاده یادآور شد که تهیه لوازم حفاظت شخصی نیز از ابتدا در اختیار بیمارستان‌ها گذاشته شد تا پرسنل از آسیب این بیماری در امان باشند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه در این بین خیرین نیز به کمک آمدند بر سهم زیاد آنان در توزیع لوازم شخصی در بیمارستان‌ها و مراکز تأکید کرد.

رضازاده گفت: «برای ۶ کارخانه شوینده‌جات، مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح صادر کردیم که آن‌ها نیز محصولات خودشان را بین داروخانه‌ها در حال توزیع هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار