پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در پیامی مشترک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به مردم شهید پرور اسلامشهر و ۳ هزار و دویست و دو جانباز فداکار شهرستان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام مشترک مسعود مرسلپور فرماندار و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهربه شرح ذیل است:

چهارمین روز از ماه مبارک شعبان المعظم سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که در تاریخ پرشکوه اسلام مظهر جانبازی، ایثار و وفا شناخته می‌شود.

بزرگمردی که الگوی شجاعت و رزم آوری بود و صحنه کربلا را به تجلیگاه ایثار و جانبازی تبدیل کرد.

اسوه ایثار، که صادقانه بر عهد و پیمان خود وفادار ماند و ذره‌ای از آرمان و میثاق خود با امام و مقتدایش کوتاه نیامد و تا پای جان استوار ایستاد و در یادمان جانبازی ها جاودانه ماند.

جانبازان دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم نیز با تأسی از این مقتدای خود، با گذشتن از جان و سلامتی، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص گذاشتند و دلیرانه از کیان و تمامیت کشور، نظام جمهوری اسلامی و حرم آل ا... دفاع کردند.

سالروز فرخنده و مبارک ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به عنوان روز جانباز نام‌گذاری شده ، فرصت بسیار ارزشمندی برای تکریم و احترام به مقام شامخ جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

بدینوسیله سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به مردم مومن و شهید پرور اسلامشهر و ۳ هزار و دویست و دو جانباز فداکار شهرستان و خانواده‌های صبور و استوار ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان از خداوند منان، سلامتی و سعادت مسئلت می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار