معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

پویش مردمی خلاقیت قرنطینه نیست

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری پویش مردمی خلاقیت قرنطینه نیست، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش مردمی خلاقیت قرنطینه نیست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این رابطه اظهار کرد:جشنواره ملی خلاقیت ،نوآوری و کارآفرینی با توجه به ایام قرنطینه خانگی و به منظور استفاده بهینه از فرصت پیش آمده، افزایش تعامل فرزندان با اولیا و تبادل تجارب خلاقانه در این ایام، اقدام به برگزاری پویش مردمی خلاقیت،قرنطینه ،نیست ، نموده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه شرکت در این پویش برای عموم آزاد است، بیان کرد:برای شرکت در این کمپین کافی است شرکت کنندگان یک "ترفندخلاقانه" با موضوع آزاد و با امکانات موجود در منزل برای آموزش به دیگران انجام دهند و از آن یک فیلم افقی حد اکثر 55 ثانیه ای بگیرند و به شبکه های اجتماعی به آدرس @stideas بفرستند.

شفیع پور افزود: شرکت کنندگان در این فیلم حتما نام شهر یا روستای محل سکونت و اینکه این فیلم را برای کمپین خلاقیت قرنطینه نیست می گیرند را ذکر کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطر نشان کرد: مهلت ارسال فیلم ها تا پنجم اردیبهشت 99 است و به نفر اول جایزه نقدی یک میلیون تومانی و به ده نفر بعدی 10 جایزه 100 هزار تومانی تعلق می گیرد.

اوتصریح کرد:جهت دهی اوقات فراغت ، تعامل خانواده ها باهم به سمت تفکر و خلاقیت و ایجاد شور و نشاط از حمله اهداف این پویش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار