هنرمندان هم‌نفس با سپیدجامگان خط اول مقابله با کرونا

تهران (پانا) - این روزها هنرمندان هم نفس با سپید جامگان خط اول مبارزه با کرونا با انتشار محتواهای فرهنگی هنری سعی می‌کنند از روزهای کرونایی به سلامت بگذریم، برخی با توصیه‌های خودشان همچنان به جنگ با کرونا ادامه می‌دهند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان هم‌نفس با سپیدجامگان خط اول مقابله با کرونا

به گزارش روز جمعه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی در این روزها، فیلم‌های پرخاطره سینمای ایران را زنده کرده است و با هشتگ سینما و سپیدجامگان سلامت به یادمان می‌آورد که ما همیشه سلامت‌مان را مدیون پزشکان و پرستاران بوده‌ایم.

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن در ایران

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور عصر پنجشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید. تاکنون ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار