پیشتازان کرمان به جنگ کرونا می روند

کرمان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان از همکاری پیشتازان سازمان دانش اموزی و خبرنگاران پانا با سایر ارگانها جهت پیشگیری از کرونا خبر داد

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان  کرمان به جنگ کرونا می روند

هاشم برآوردی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی و خبرنگاران پانا در قالب گروه های مختلف با تهیه مواد ضدعفونی در برخی محلات و مناطق مختلف شهر مشغول گندزدایی از سطح شهر هستند.

برآوردی افزود: امروز این جوانان در جبهه ای دیگر به میدان آمده اند و با تهیه مواد ضدعفونی تلاش می کنند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

وی افزود: پیشتازان سازمان دانش آموزی این روزها با فراگرفتن دوره های مختلف به میدان آمده اند و پا به پای ارگانهای ذیربط مشغول انجام وظیفه اند.

برآوردی گفت: خبرنگاران پانا نیز همزمان با تهیه خبر و نشر مطالب آموزنده به هموطنان و اطلاع رسانی دقیق در خصوص رفع این ویروس با پیشتازان همراه و یک دل در خصوص گند زدایی معابر در حال انجام وظیفه اند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت : کرمان دیار کریمان است و ما از دیرباز به مهمان نوازی مشهور هستیم ولی امسال با توجه به شرایط خاصی که پیش آمده است علیرغم میل باطنی از همه ی هموطنان عزیز تقاضا دارم جهت سلامت خود و خانوده و جهت ریشه کنی کامل این ویروس از سفر به کرمان خودداری کنند و قرنطینه ی خانگی را رعایت کنند تا مسئولین بتوانند اقدامات لازم را جهت رفع این بیماری انجام دهند.

هاشم برآوردی افزود: با راه اندازی کانالها و گروههای مختلف جهت آموزش پیشتازان و خبرنگاران پانا توانسته ایم مطالب مورد نیاز را به دانش آموزان شهرستانها و مناطق ارسال کنیم.

وی در انتها ضمن تشکر از همه ی همشهریان عزیز در خصوص همکاری با سازمان دانش آموزی از اعلام آمادگی این سازمان در ارائه ی هر گونه خدمات به ارگانهای مختلف خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار