نامه دانش آموزان دبیرستان صابرین برای مدافعان سلامت

تهران(پانا)- فرزندان خانواده بزرگ صابرین منطقه یک با نوشتن نامه ای صمیمانه از زحمات و ایثار مدافعان سلامت میهن اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نامه دانش آموزان دبیرستان صابرین برای مدافعان سلامت
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱ تهران؛ دانش‌آموزان قدرشناس دبیرستان «صابرین» با ارج نهادن به مقام بلند مدافعان سلامت ملت و آرزوی سلامتی و تندرستی تمام کادر درمانی کشور خطاب به این عزیزان، والدین و خانواده همکلاسی های خود ضمن عرض تبریک سال نو از زحمات آنان تشکر کردند. متن نامه آنان چنین است:
سلام فرشتگان زمینی
این ایام همه ما روزهای سختی را پشت سر می گذاریم روزهای درخانه ماندن؛ به خاطر نجات همدیگر، از یکدیگر دور ماندن، سفرنرفتن، به امید طلوعی دیگر که باز ایران را آرام ببینیم همچون گذشته و اما تو ای فرشته زمینی، تو که پزشک میهنی، تویی که پرستار ایران زمینی و شما تک تک عزیزان کادر درمانی
ای مهربان که جانت را، خانواده ات را، فرزندانت را، سلامتی ات را گذاشتی و گذشتی و در خط مقدم دفاع از سلامت قدم گذاشتی.
گویی دوباره آهنگ نبرد ۸ سال دفاع مقدس نواخته شده است.
برای تو ای عزیز، فرشته سفیدپوش، چه بسیار سراغ داریم دوستانمان که در این ایام علاوه بر اضطراب سلامتی والدین، از دیدن روی ماه پدر و مادر پزشک و پرستارشان و...محروم بودند.
چه بسیار دوستانمان که مدتهاست به خاطر حضور خواهر و برادران عزیزشان در این راه مقدس همدیگر را ندیده اند و به انتظار نشسته اند، به امید روزی که این کابوس تمام شود. چه بسیار دوستان عزیزمان که خود پرستار عضو خانواده درگیرشان بودند و با دستان کوچکشان، جان عزیزان‌شان را نجات دادند و در عین حال در کلاس‌های مجازی حضور پیدا می کردند و کم نگذاشتند.
می ستاییم شما را؛ می ستاییم مقاومت شما را؛ بوسه می زنیم بر خاک پایتان. برای تجلیل از ایثارتان و می فشاریم دستانتان را،به خاطر سفارش هایتان؛ ماندیم، و خواهیم ماند در خانه، تا کمک کنیم به همه، تا کمک کنیم به شما. تا کمک کنیم به کشور عزیزمان، ایران اسلامی و سربلند نگاه داریمش. آرزو می کنیم برای شما اولیای گرامی و خانواده های عزیز درگیر که هرچه زودتر به آغوش خانواده‌هایتان برگردید.
در نهایت صحت و سلامت دوباره با خانواده عید بگیرید.عیدی واقعی.
امیدواریم با مدد الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تلاش و همت و همکاری همه ما، با شکست کرونا دوباره ایران را آرام ببینیم. دوباره دوستانمان و خانواده هاشان را در سلامتی ببینیم.
شنبه ای که منتظرش بودیم فرا رسد. دوباره در مدرسه جشن بگیریم؛ جشن سلامتی و جشن ظهور آقا امام زمان (عج). باز هم سپاس، از شما ای پزشکان عزیز و ای پرستاران مهربان و کادر درمانی بیمارستانها، هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز
فرزندان خانواده صابرین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار