نماینده وزارت بهداشت: از مراجعه به اورژانس‌های شلوغ  و بیمارستان‌ها خودداری کنید

ساری (پانا) - نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت و درمان در مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان های مازندران و گلستان از شهروندان خواست با ارتباط با پزشک خانواده و مراکز بهداشتی درمانی پیگیر بیماری خود باشند و از مراجعه به اورژانس های شلوغ  و بیمارستان ها خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده وزارت بهداشت: از مراجعه به اورژانس‌های شلوغ  و بیمارستان‌ها خودداری کنید

به گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا در مازندران؛ محمد مهدی ناصحی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت و درمان در مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان های مازندران و گلستان گفت: «از ابتدای ورود به استان پیگیر قرنطینه در استان‌های شمالی و حتی در سطح وسیع‌تر بودم .»

او برنامه دو استان مازندران و گلستان در زمینه مقابله و کنترل بیماری کرونا را خوب ارزیابی کرد: «درحال حاضر بیماری کرونا در این دو استان به مرحله ثبات رسیده است و تعداد بستری بیماران کاهش یافته و تعداد بهبودی و ترخیص از بیمارستان‌ها افزایش یافته است.»

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت و درمان در مازندران و گلستان تأکید کرد که درصورت رعایت اصول بهداشتی توصیه شده و ماندن در خانه کمک زیادی به قطع زنجیره انتقال می‌شود.

ناصحی گفت: «اقدامات خوبی در بیماریابی و پیگیری بیماران ترخیص شده و افرادی که مواجهه با این بیماران داشتند توسط تیم پزشکی خانواده و مراکز بهداشتی با همکاری بسیج در استان در حال انجام است که نقش مهمی در کنترل بیماری دارد.»

به گفته او تجهیزات مناسبی در بیمارستان‌های استان توزیع شده است. ازجمله دستگاه‌های تنفس مصنوعی و دستگاههای مولد اکسیژن پرفشار که موردنیاز بیماران تنفسی است و با کمک خیران و اتاق بازرگانی به تعداد زیاد تهیه و در سراسر استان توزیع شده است.

ناصحی افزود: «وسایل حفاظت فردی و ماسک همکاران تا حد زیادی در بیمارستانها تامین شد و اعتبار مناسبی از وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه دراین زمینه به استان اختصاص یافته است.

او از همکاری بیمارستان‌های خصوصی و تامین اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا و ارایه خدمات رسانی به این بیماران قدردانی کرد.

نماینده وزیر بهداشت و درمان در استان‌های مازندران و گلستان از درمانگران از جمله پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی کرد و قدردانی و از مردم استان خواست تا با ماندن در خانه و عدم مسافرت از درمانگران قدردانی کنند.

ناصحی از شهروندان مازندرانی و گلستانی خواست با ارتباط با پزشک خانواده و مراکز بهداشتی درمانی پیگیر بیماری خود باشند و از مراجعه به اورژانس‌های شلوغ و بیمارستان‌ها خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار