مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی تشریح کرد

جزئیات محدودیت تردد در برخی از محورهای آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیت تردد خودروها در برخی ازمحورهای استان از پنجم فروردین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات محدودیت تردد در برخی از محورهای آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، اروجعلی علیزاده با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان بیان کرد: بر اساس تصمیم این ستاد، از روز 5 فروردین ماه در مسیرهای ملکان - میاندوآب- ارومیه و بالعکس، ارومیه_ تبریز و بالعکس، خوی- جلفا ، خوی - مرند و بالعکس، شبستر- سلماس و بالعکس، سراب - اردبیل و بالعکس، اهر - مشکین شهر و بالعکس، خداآفرین - اصلاندوز و بالعکس، محدودیت تردد اعمال می‌شود.

او گفت: بر این اساس تیمی متشکل از اداره کل راهداری و ارتش در این اماکن مستقر شده و از تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی مگر به شرط ضرورت خودداری خواهد شد. همچنین خودروهای باری که محموله آن‌ها، سوخت و کالای اساسی باشد بعد از کنترل ماموران به سمت مقصد ادامه مسیر خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تشریح کرد: ممنوعیت مطلق به طور کامل نداریم، چراکه نیازهای اساسی مردم تامین و برخی اقدامات ضروری باید انجام شود.

علیزاده با اشاره به آمار تردد در جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: میزان تردد ثبت شده خودروها درجاده‌های استان ازاول تاچهارم فروردین ماه 296 هزار و 300خودرو بوده که کاهش 62 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار