برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنرجویان استثنایی شهر تهران

تهران (پانا) - هنرجویان هنرستان متوسطه حرفه ای مدرسه «توحید» و هنرستان «نظام مافی» در این ایام تعطیلی مدارس که در خانه هستند با نظارت و آموزش معلمان به خلق آثارهنری پرداختند و نمایشگاه مجازی برای ارایه این آثار برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنرجویان استثنایی شهر تهران

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران،هنرجویان هنرستان متوسطه حرفه ای مدرسه «توحید» و هنرستان «نظام مافی» در این ایام که بدلیل شرایط حساس کنونی و شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در خانه هستند با نظارت و آموزش معلمان، مدیر و کادر اجرایی دلسوز این مدارس در ایام قرنطینه به عنوان یکی از واحدهای درسی خود به مشبک بری و خلق تابلوها و تصویرگری و خلق آثار هنری پرداختند و در این مدت موفق به اتمام برخی از آثار خود شدند.
آن ها به معنای واقعی شعار "مدرسه تعطیل است اما آموزش تعطیل نیست" را محقق ساختند.

در راستای ترغیب و ایجاد انگیزه در هنرجویان عزیز ، مدرسه توحید به مناسبت عید باستانی نوروز با برگزاری نمایشگاه مجازی از تمامی آثاری که در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ توسط هنرجویان در مدرسه و در ایام تعطیل در خانه تولید شده بود رونمایی کرد.
همچنین هنرستان نظام مافی از آثار دانش آموزان خود به مناسبت بعثت پیام آور صلح و دوستی حضرت خاتم الانبیا محمد مصطفی(ص) و عید باستانی نوروز با برگزاری نمایشگاه مجازی رونمایی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار