سرپرست دفتر دبستان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

تهران (پانا) - پیش از ظهر امروز سید محمدحسین حسینی به عنوان سرپرست جدید دفتر آموزش دبستانی ازطرف رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست دفتر دبستان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

در این مراسم حکیم زاده با اشاره به برنامه‌های تحول آفرین آموزش و پرورش گفت: فرصت خدمت برای کودکان یک نعمت الهی است و ما خوشحال هستیم که به یاری خداوند جامعه پرافتخار آموزش ابتدایی کشور در این شرایط بحرانی خوش درخشیدند و توانستند جریان آموزش را تداوم بخشند.

او با قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند مرتضی شکوهی در مدت مسولیت دفتر دبستانی اظهار امیدواری کرد آقای حسینی با استفاده از تجارب ارزشمند همکاران دفتر و همفکری با معاونان آموزشی ابتدایی در استان‌ها و پشتوانه علمی که دارند به پیشبرد برنامه‌های تحولی معاونت در راستای سند تحول بنیادین که نقشه راه آموزش و پرورش است کمک کنند.

در حکم انتصاب حسینی آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و سیاست های رئیس جمهور محترم و سیاست های ابلاغی وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای حاجی میرزایی با شعار «تعالی آموزش و پرورش، تعالی جامعه» که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است و با هماهنگی و مشارکت و همفکری مدیران، کارشناسان و مدیران کل استان ها در جهت انجام وظایف محوله و موارد زیر اهتمام ویژه داشته باشید:

- همسوئی کلیه فعالیت های آموزشی دوره تحصیلی فوق بر مبنای اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، برنامه درسی ملی و برنامه آموزش وپرورش در دولت تدبیر و امید تقدیمی به مجلس شورای اسلامی.

- نظارت وارزشیابی مستمر از فرآیند اجرای برنامه ها، فعالیت های آموزشی و حسن اجرای قوانین و مقررات با توجه به تغییرات طرح ارزشیابی کیفی و توصیفی.

- ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم وتربیت با اهتمام در اجرای طرح ها و رویکردهای معاونت آموزش ابتدایی وزرات آموزش و پرورش در خصوص حفظ کرامت کودکان، تربیت و یادگیری بر بستر متناسب با اقتضائات کودکی و نقش الگویی و محوری معلم در فرایند تعلیم و تربیت

حسینی دارای مدرک تحصیلی دکتری برنامه ریزی درسی از دانشگاه خوارزمی می باشد که پیش از در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش مشغول فعالیت بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار