مدیرکل راهداری زنجان:

تردد در جاده های زنجان ۹۰ درصد کاهش دارد

زنجان (پانا) - مدیرکل راهداری زنجان، گفت: تردد در جاده های استان زنجان از ۲۵ اسفند ماه تا اول فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد کاهش دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تردد در جاده های زنجان ۹۰ درصد کاهش دارد

به گزارش مهر، عبدالحسین علی اکبری صبح یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با توجه به گزارش هواشناسی و بارش باران، احتمال سیل در استان وجود دارد و در این راستا راهداری زنجان با تمام تجهیزات وماشین آلات و نیروها در آماده باش است.

مدیرکل راهداری زنجان، با بیان اینکه راهداری زنجان در ۲۹ راهدار خانه حضور داشته و بیش از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای مقابله با هر گونه احتمال سیل آماده کرده است، گفت: وراهداری زنجان تا پایان ۱۶ فروردین در آماده‌باش است.

علی اکبری با بیان اینکه خانه بهترین جا برای داشتن زندگی سالم و امن است بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم در خانه بمانند، ابراز کرد: در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا ویروس در استان از مردم درخواست داریم سفر نکنند.

وی با بیان اینکه با پویش در خانه ماندن، امسال از ۲۵ اسفندسال گذشته تا اول فروردین ۳۶۲ هزار خودرو از جاده‌های استان تردد کردند، گفت: طی سال گذشته در همین بازه زمانی بیش از سه میلیون و ۵۵۰ هزار خودرو در جاده‌های استان تردد کرده بودند که در سالجاری تردد در جاده‌های استان ۹۰ درصد کاهش دارد.

علی اکبری ابراز کرد: با همکاری خوب مردم و با در خانه ماندن، سفرها هم در استان به صورت خیلی محسوسی کاهش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار