به منظور پیشگیری از ویروس کرونا :

راه اندازی۴ واحد تولید ماسک بهداشتی در هنرستان های ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از راه اندازی ۴ کارگاه تولید ماسک بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ظرفیت تولید روزانه بیش از ۳ هزار ماسک در هنرستانهای این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی۴ واحد تولید ماسک بهداشتی در هنرستان های ناحیه یک بندرعباس

اسحق زارعی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اعلام این خبر افزود: این چهار واحد تولیدی ماسک در سه هنرستان دخترانه امام خمینی(ره)، شهید اسدالله رئیسی، زهرای مرضیه و یک هنرستان پسرانه علوم فنون دریایی (دریادار بایندر) این ناحیه راه اندازی و آغاز به کار کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه ها که با همکاری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تایید مرکز بهداشت به منظور خدمت رسانی به مردم شریف استان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در هنرستان های این ناحیه راه اندازی شده، روزانه بیش ۳ هزار ماسک قابل شستشو تولید و بصورت رایگان در اختیار همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت.

زارعی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی هم میهنان و هم استانی های عزیز اظهار داشت: تولید ماسک در این مراکز با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام می شود و کارگاه ها روزانه چندین بار قبل از آغاز به کار و بعد از پایان کار و حتی در بین ساعت کاری نیز ضد عفونی می شوند.

این مسئول در پایان از زحمات و همکاریهای نیروهای بسیجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیران، هنرجویان و هنرآموزان هنرستانها که در این طرح خیر خواهانه بصورت داوطلبانه و بر اساس مسئولیت اجتماعی خود مشارکت نمودند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار