استاندار مازندران از تلاش اصحاب هنر و رسانه در مقابله با کرونا قدردانی کرد

ساری (پانا) - استاندار مازندران در پیامی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مازندران در پیشگیری و مقابله با کرونا قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران از تلاش اصحاب هنر و رسانه در مقابله با کرونا قدردانی کرد

پیام احمد حسین‌زادگان به این شرح است:

مقابله با بیماری کرونا و آگاه سازی مردم جامعه برای چگونگی مبارزه و مقابله با این ویروس، امروز به عنوان موضوع و اولویت اصلی ماست و این حادثه تلخ که خسارتهایی را به مردم استان وارد کرده دارای ابعاد مختلف بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... است.

ما با همدلی، اتحاد و همبستگی عالی می‌توانیم از این حادثه به خوبی عبور کرده و با انجام اقداماتی موثر، با کمک همه اقشار مردم به ویژه گروه‌های مرجع ، متخصصان، پزشکان و پرستاران عزیز و زحمتکش ، ویروس کرونا را شکست دهیم.

بخش فرهنگی و اجتماعی این جریان از اهمیت بالایی برخوردار است و گروه‌های مرجع فرهنگی، هنرمندان و رسانه ها می توانند در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با تولیدات متنوع خبری و فرهنگی و هنری آثار مهمی برجای گذارند و به واسطه اقبال عمومی به اخبار، اطلاعات و آثار فرهنگی و هنری ، این تولیدات و انتشار آن در فضای مجازی می تواند در فرهنگسازیِ اثرگذار در این راستا کارگشا باشد.

هنرمندان و انجمن های فرهنگی و هنری و خبرنگاران و رسانه ها و فعالان فضای مجازی در استان مازندران از ابتدای شیوع این بیماری همراه مردم و مسئولین بودند و با تلاش‌های شبانه روزی خود نشان دادند که مردم ما در برابر مشکلات کوچک و بزرگ در کنار هم، از یکدیگر محافظت می‌کنند.

لازم می دانم از تمامی فعالان درعرصه فرهنگ، هنر و رسانه به ویژه فعالان فضای مجازی و‌ تولید محتوا که در امر آگاه سازی مردم با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا حضور و فعالیت جدی کردند، تشکر و قدردانی نمایم، امیدوارم با اینگونه اقدامات ارزشمند و همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال، تندرستی و نشاط عمومی بر این سرزمین سرسبز و مردمان سخت کوش و مهربانش تا ابدگسترده باشد.
آمین

احمد حسین‌زادگان
استاندار مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار